نداشته ها

دلم یه ماشین میخواد مال خودم باشه که ندارم

دلم خونه پدری میخواد که توش کلی خاطره داشته باشم اونم ندارم

دلم پدری میخواد که بهش افتخار کنم اما اونم ندارم

دلم یه لپتاپ خوب میخواد که اونم ندارم ( اما این تقصیر خودمه, تنبلی کردم)

دلم یه خواهر میخواد که  هر وقت حوصله مون سر رفت بشینیم باهم مسخره بازی دربیاریم و بخندیم, اما خواهرم ندارم.

اصلا دلم چنتا دوست خوب و باصفا میخواد که بشه گاهی رو بودنشون حساب کرد, نمیدونم این از بد روزگاره یا تقصیر خودم که این قلم رو هم ندارم

دلم یه دوست پسر میخواد که دوسم داشته باشه که دوسش داشته باشم  اما هیییی, اونم ندارم.

دلم یه بچه گربه میخواد که اونم به لطف فوبیای مامان از گربه نمیتونم داشته باشم.د

توضیح اضافه:دلم نمیخواست اولین پست اولین وبلاگم از نداشته هام بگم اما این حسی بود که امشب داشتم و اگه هرچی غیر این مینوشتم به دلم نمیچسبید. شاید یه روزی اومدم و از داشته هام گفتم,

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد