آی کاینات وای کاینات

گهگاه یه اتفاق هایی تو زندگیم پیش میاد که تو دلیلشون میمونم. واسه یه دوستی تعریف میکنم که به خوابیدن با باد پنکه عادت دارم و هیچوقت اذیت نمیشم و دقیقا همون شب سرما میخورم. حالا گاهی این قبیل اتفاق ها ختم به خیر هم میشه, نمونه ش اینکه از وقتی تو یه پستی گله کردم که دور و برم از دوست خالیه کم کم دیدم دوستام خیلی یشتر از قبل دور و برم هستن و وقت بیشتری رو دارم باهاشون میگذرونم تا جایی که از نوشتن اون مطلب شرمنده شدم که من چرا این همه دوستای خوب و نادیده گرفتم. کاینات که میگن اینه؟ خیلی قدرتش بالاست... دلم میخواد بدونم ربط خدا و کاینات و مغز انسان چیه!
نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 27 تیر 1393 ساعت 14:03 http://paradoxha.blogfa.com/

آی کائنات وای کائنات...
درک می کنم :))

چه خوبه که اولین کامنت اولین وبلاگت این جمله باشه, مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد